GedichtenClub

Schrijf je gedichten? Dan hoor je op de GedichtenClub!

Wat is eigenlijk de bedoeling van de gedichtenclub?

Delen

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Het doel van de GedichtenClub is om gedichten liefhebbers bij elkaar te brengen.
En dat lukt op dit moment aardig :D

Hierop reageren

ben het met je eens bart dat het aardig lukt om gedichten liefhebbers bij elkaar te brengen....maar het zou ook wel leuk zijn als je hier.. net zoals bij gedichtenfreaks... ook commentaar/feedback op je gedichten krijgt....

Of ben ik de enige waar niemand commentaar op geeft?? ;)

Hierop reageren

Ik vind mijn weg hier nog niet zo goed, maar dat ligt aan mij. Wat ik voor de lay-out moeilijk/spijtig vind is dat je blog op een rare manier in het venster aangekondigd wordt. Liever zou ik daar alleen de titel zien verschijnen of eventueel een deel van het gedicht gepresenteerd in de lay-out van het gedicht. Maar niet zoals nu alle zinnen naast elkaar. Ik weet niet of dit mogelijk is. Ben een pc-techniekeranalfabeet.
Ik heb me hier al te pletter geamuzeerd en vind het een pracht intiatief Bart.

groetekes
Erna

Hierop reageren

Ja Joyce ik sluit me geheel bij jou mening aan. Ik had ook iets meer verwacht van deze site. Ten eerste dacht ik ha fijn elke dag drie gedichten schrijven maar nee hoor je moet ze steedts weer in een nieuwe blog plaatsen. Ik ga dan ook op zoek zelf een site te maken waar iedereen mijn Poëzie(gedichten) kan lezen en en reaktie op kunnen geven. Maar alle begin is moeilijk en Bart petje af hoor ik doe het niet beter.

Hierop reageren

Voor gedichten insturen e.d. is er natuurlijk al de Freaks. Dit is meer om elkaar te ontmoeten.

Hierop reageren

ik sluit me ook aan bij Bart!

En ik moet zeggen ik vind dit echt helemaal te gek!

liefs fran

Hierop reageren

begrijp ook niet zo goed het doel van dit

Hierop reageren

Ik heb geen flauw idee. Het lijkt me een soort 'gedichtenfreakshyves' of zoiets??

Groetjes, Mo

Hierop reageren

Ik had gedacht dat het gezelliger zou zijn !

Hierop reageren

Hoi, ik ben hier nieuw. En ik Ben een student van Hogeschool Rotterdam.
Maar ik kom van Aruba. in Aruba was voor een korte tijd lid van een club waar ze gezamnelijk peozie voor elkaar lezen. En maken soms mooie toneel in verband van poezie. Doen jullie dat ook? I s er een plaatselijke club in Rotterdam?
Ik schrijf graag gedichten, soms doe ik het spontaan en krijg ik altijd een heel positief reactie. En dus dacht ik iets met gedichten te gaan doen. Nou ik hoor wel wat van jullie tot dan.

Hierop reageren

Het is ook een beetje om je gedichten ergens te zetten.... en je te laten gaan met gedichten en mensen kunnen je kunst zien..... Die kunnen reageren
je kan je pijnlijke gedachtes kwijt (bijvoorbeeld) maar voor de rest.... ??

LIefs....

Hierop reageren

RSS

Info

Bart Bart heeft dit netwerk opgezet op Ning.

Start je eigen netwerk!

Badge

Bezig met laden...

© 2009   Gemaakt op Ning door Bart.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden